Friday, February 25, 2011

Kalaula boleh kan ...


Minggu ni memang sangat sibuk bekerja.. aku kini hidup dalan keadaan "tiada kehidupan" ataupun "xder life" laa kalau campur2 perkataan..pagi kul lapan dah ke ofis..balik sampai rumah average dalam pukul 8..tu tak kira kalau melilau ke ofis lain tu...ikut teori, balik sepatutnyer kul 5.30 ptg.. tapi slalu jer lewat sampai kul 6 ptg.. Lagi2 kalau bos ader kat ofis..adehh..pastu tido jap kalau mengantuk sangat..kadang2 kul 10 mlm ingat nak tido jap, kul 12 bangun balik..skali terbangun pukul 6 pagi esoknyer daaa..dah nak bersiap pergi keje balik.. kehidupan apakah itu? haha =_=""

Keje plak kene call orang, tunggu feedback..adehh..memang malas giler la..aku dah la jenis yang xboleh menunggu..xsenang duduk aku menunggu feedback dari orang..aaaaaaaa..tengah sibuk2 menunggu tu kadang2 terfikir...kalau aku berlari 10 pusing keliling bangunan,kalau laaa boleh convert larian tu kepada kelajuan tangan dan tindakan diorang untuk bagi feedback kat aku.... aku sanggup! haha

Pernah jugak aku tanya soalan ni kat orang admin office aku. Atas sebab mental yang kurang stabil ketika itu...hahaha.. dia gelakkan aku jer.. Dia kater aku mengalami gangguan halusinasi..adehh..ader ker plak camtu..huhu~

Biar laaa aper nak berlaku..aku sekarang perlukan fokus dan jangan mengeluh..belajar sementara masih muda ni..tu la motivasi aku bagi melalui hari2 kerja yang pantas, bertekanan, dan xbest..huhu~ sabar2...

No comments:

Post a Comment