Monday, January 17, 2011

Good Luck Radhi!





Radhi OAG, akhirnya memutuskan untuk ke rumah pengasih bagi mengatasi masalah ketagihan dadah sejak 14 tahun yang lalu. Semoga berjaya Radhi!

Kumpulan OAG ni memang antara favourite band aku masa zaman sekolah dulu. So aku pun dah dengar lama tentang kisah mereka ambil dadah. Tapi since diorang cakap dah stop ambil dadah time diorang tengah top dulu, aku terima jer la..

Tapi kalau dah nama dadah ni, susah beb nak berhenti. Samer jer macam rokok tu. Aku sebenarnyer boleh tau sangat artis2 yang ambil dadah ni. Tengok jer la mata diorang tu. Kalau nampak birat2 gelap tu,cengkung, bukan nak tuduh, tapi 60% confirm diorang ambil dadah + selidik sikit background orang tu. Mostly kalau artis ni nak tutup mata diorang tu guna apa lagi kalau bukan pakai spec gelap. Xpercaya?




MENGAKU



MENGAKU



MENGAKU



TERTANGKAP!

Bukan nak tuduh2..tapi untuk korang semua tatap dan kaji adakah betul semua ini..kepada fans di atas, jangan marah..sebab saya pun peminat diorang gak yerr..


sebelum habis baca post ni, nah dengar2kan la lagu ni khas untuk Radhi..oleh siaper? bekas band dier gak.. Mereka keluar OAG dan tubuhkan group baru The Times..best lagu ni..layannnn~ layan skali radhi! bukan layan pit! haha ^ ^ "


The Times-Picagari

p/s: stylo sebenarnyer radhi ni..jadi idola aku maser zaman sekolah dulu..sorry la bro.. nak bagi pengajaran kat orang ramai bahaya dadah..per2 pun aku tetap support ko radhi!! ^ ^

3 comments:

  1. laa. cam gitu pula. tak apa, semoga Radhi boleh jadi contoh yang baik lepas ni. Radhi memang ramai peminat.

    ReplyDelete
  2. x sangka plak aku dier cam ni...tp pape pon lagu2 dier mmg best!

    ReplyDelete