Tuesday, September 13, 2011

Berat badan meningkat

Setelah sebulan lebih berehat dari larian, beberapa bulan selepas menyertai larian rasmi, dan mengharungi bulan puasa tanpa senaman, aku kini secara statistiknya dgn menggunakan timbang berat badan elektronik di shopping complex (kena masukkan 20sen dulu! ), berjaya mencatat peningkatan berat badan iaitu sebanyak 77.8kg.. wohooooo..haa suke la suke!! =_=





Keadaan ini jelas bukanlah sesuatu yg membanggakan..so aku dah plan nak kembali aktif berlari.. 15 okt 2011 bakal menjadi larian rasmi pertama aku setelah agak lama berehat akibat kecederaan. Harap2 kecederaan lama tidak berulang.. Aku test2 berlari hari tu rasa macam 90% kecederaan lutut aku pulih.. Tapi aku xpuas hati.. nak try masuk satu event larian baru dapat tgk sejauh mana kaki aku pulih..

Ahhh sudah laaa..aku xpeduli..yg penting aku nak aktif balik berlari..nak bagi fit balik fitness aku nehhh..aduyaiii..ni baru berlari sket dah termengah2.klau maen futsal xtau ah camner dahh..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment