Tuesday, September 13, 2011

Kehangatan itu Kembali...

Ermmm..lama rasernye xmengarang2 kat blog nehh..so malam ni tetiba ada masa free sket untuk mengarang...rasanya ni lah peluang aku nak buat comeback menambah post2 di blog aku nehh..hehe..ermmmmm.nak citer per yer?? ^_^ "


Hehe..slalunyer aku ni rajen meluah klau fikiran runsing,serabut,konflik dalaman....tapi skarang ni dah jarang laa..maybe sebab aku sgt sibuk kebelakangan ni...huhu..



Lagi satu aku ni kenkadang suke melayan perasaan..klau sedey2, suker dgr lagu2 touching..mmg feel sgt2..best ahhhh~~ hahaha..memang masuk la dlm alam khayalan kalau kene timing..hohoo ..tapi kan..skarang ni aku raser susahhh sgt nak feel..biler ader maser, baring2 atas katil, dengar lagu2 camtu, xmenjadi la feel dier..macam ader something wrong..jiwa dan hati aku macam dah xsepi,kosong,dinginnnnnn...hehehe..macam dah hangat laa..mungkin sebab tu la kot aku dh susah nak feel lagu2 sedeyy..maybe juger skarang ni hari2 yg aku lalui ceria,gembira dan bersemangat kot..hehehe..ye la kannn..tahun ni memang berbeza bagi aku..kerunsingan pun dah xbanyak macam dulu...hangatt jer raser jiwa aku..thanks kepada sesiapa yg menghangatkan kembali hati ku ini...hek hek hek.. ^ ^ V

2 comments: