Friday, December 31, 2010

[santai] Apa plan saya sambut tahun baru?

Kawan A: "brader, aper plan malam tahun baru ni? aku call Kawan C, dia sambut dengan family la der. Ko camner?"

Saya: "Hehe. Jom gi lepak i-City? aku ajak Kawan B. Rumah dier area2 situ jer. nanti malam aku confirmkan balik der. okey?"

Kawan A: " Beres. Inform awal skit la"


Aku segera confirmkan plan dengan Kawan B.


Saya: "Weh, per cer malam ni? Kawan A ajak lepak tunggu 2010,ushar bunga api ker..amacam?"

Kawan B: "Aku tak confirm lagi la. Sebab housemate aku ajak keluar. Tak tau diorang nak gi ajak mana. Nanti aku confirmkan dalam kul 8 mlm. Jadi atau tak. Tunggu ahh"

-------------------------------------------------------------


Jam menunjukkan pukul 11 malam. Panggilan Kawan B masih ku tunggu. aku terfikir waktu-waktu camni kalau dapat pergi pun, rasa jalan jem kot. Nak pergi plak naik kete Kawan A. So kiranya aku dah pun decide apa plan nak sambut tahun 2011 ni.



1. Call kawan2 (Kawan A dengan Kawan B tadi)

2. Post perbualan ni kat blog (macam yang aku buat ni)

3. Baring guling-guling atas katil


Tu lar cara saya sambut tahun 2011...
"Yeahh!!!! sayer sangat2 seronokkk!!!!!", jerit saya sambil mengetap-ngetap bibir menahan kesedihan..hahaha T______T """"


So tahun ni macam tahun-tahun lepas juga la. Tak sambut mana pun. Hahaha..tak per la..kalau ader rezeki, tahun depan sayer sambut baik sikit. Nak buat camner kan? hidup seorang bujang perantau...camni lar..kawan pun xder..memang kene cari kekaseh cepat2 nehh.L eh la jadi peneman hidup...hakhakhak

4 comments:

  1. ahahahahaakhakhakkkkk...hemm3...
    hahahaa~~~~~ICT la sgt yer..banyak x ambik pic???..huahuaaa...

    ReplyDelete
  2. perghhh....fendi dh de blog!!!!!!cam x cayer jer...ahahahhaaa....cian ko smbut thn br kat umah...len kali trus jer kuar, xyah nk tggu sesaper....hik3....>__<

    ReplyDelete
  3. itulahorg suruh cari kekasih xnak,,da kene sambut sengsorg,..hahah

    ReplyDelete
  4. xyah cri kekasih...
    cri isteri je trus...
    hahaha...
    lek r...
    aku smbut thun bru dgn mimpi indah...
    upe2 nye aku tertdo sbb esk nye aku kene keje lg la sedih...hehehe

    ReplyDelete