Tuesday, December 28, 2010

[special] Tamat misi larian 2010

Misi larian saya tahun 2010 telahpun tercapai. Sebanyak 4 event berjaya disertai bermula Penang Bridge International Marathon (September), Green Fun Run (Oktober),Tibi Run (Disember), dan Malakoff Run (Disember). Yang uniknya semuanya jarak yang berbeza. 21km, 10km, 7km, dan 12km. Entah saya pun tak tahu macam mana boleh terjebak dengan larian2 ni..haha..mulanya abang saya la yang ajak..Masa tu saya pula memang tengah sibuk fikir macam mana nak kurangkan berat badan..Biasa laa..kes terlanjur makan x beringat..haha.

First time lari terus ambil Half-Marathon. Haha..mula2 rasa macam tak boleh jer.Tapi lepas berjaya tamatkan, rasa seronok pula. Habis jadual larian kat Malaysia saya geledah kat internet. Dapat la tambah 3 lagi event memandangkan dah hujung2 tahun ni, so xdapat la nak join banyak. So tahun depan tengok la macam mana. Harap2 saya mampu lagi join larian2 macam ni. Penat+seronok+puas+menyihatkan..jom join sama! ^ ^



No comments:

Post a Comment