Friday, December 31, 2010

Dah ada azam tahun baru?

Macam tak caya jer tahun 2010 akan menjadi kenangan. Kalau saya fikir balik, adakah kita akan berjumpa lagi dengan 2010? tahun-tahun sebelumnya? Adakah tahun2 tersebut akan dipakai semula? lepas 2010 tiba2 pakat ramai2 satu dunia nak pakai 2005. Boleh ker? haha.. MUSTAHIL kot.. Masa yang berlalu tidak akan kembali. Kita pasti akan merindui dan terkenang masa2 yang telah berlalu selepas ini.Huhu~ dan sampai hari kiamat pun rasanya kita tidak akan rasa lagi 2010, dan lain2 tahun yang berlalu. Aishhh.... Rasa rugi pun ader kenkadang.....tak per lahh.. benda dah berlalu..nak, tak nak, memang kena tinggalkan kerana memang dah lumrah alam,fitrah kehidupan...

Tahun depan mungkin menjadi tahun mencabar saya sebagai seorang pekerja sepenuh masa. Berbeza dengan tahun2 sebelumnya,dulu saya masih lagi belajar. So azam tahun ni mungkin saya akan letak beberapa perkara/misi penting untuk saya capai.

1. menjadi seorang yang workaholic (gila kerja)!
2. kuruskan + jaga badan.. hakhak
3. cuba berjinak2 bantu keluarga
4. rancang masa depan dgn lebih baik
5. lari,lari dan lari!!!

harap2 azam2 tu dapat menjadi motivasi diri saya dan semoga saya berjaya mencapainya InsyaAllah. ^ ^

Selamat tinggal 2010! Selamat Datang 2011! ^ ^

2 comments:

  1. misi ko yg ke 2 tuh...ko dh gemok ke skang??ish3....x sangke aku, biasenyer owg2 KL ni kurus2 blaker, workaholic r katenyer + taraf idup tggi so asik ikat perut jer!...ahhahaa

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana masib berfikiran positive yg aku xgemuk lg..huhuu..btw, aku dah pun kuruskan badan aku..so taun ni ingat nak naikkan balik skit la..hehe..

    ReplyDelete